Poradna pro výběr holí na NORDIC WALKING a NORDIC RUNNING

 
Nordic Walking
jinak také NW je forma rychlé chůze v přírodě, kdy se snažíme šetrným způsobem posilovat celý organismus.
Pro správné a efektivní cvičení potřebujeme správnou délku holí. V počátku tréninku používáme základní doporučenou délku, která je potřebná pro správné zažití pohybového stereotypu. Používání delších nebo kratších holí obvykle vede k zafixování špatných návyků, které jednak snižují efektivitu pohybu a hlavně se později nesnadno odstraňují.
Po zvládnutí a zautomatizování pohybu můžeme pro dynamičtější chůzi používat hole o 5 - 10 cm delší.
 
Základní délku si spočítáme podle vzorce:

základní délka hole pro NW = výška postavy x 0,68
 
nebo jednoduše vyhledáme v následující tabulce:
 

 

 

Nordic Running
jinak také běh s holemi. Používají se hole stejného typu jako pro NW, nebo běh na lyžích, ale jiné délky s trekingovým talířkem. Pro zpevněné cesty je bodec opatřen gumovou NW botičkou. Ideální délka je cca do podpažní jamky.
 
 
 
Základní délku si spočítáme podle vzorce:
 
základní délka hole pro běhání = výška postavy x 0,8

nebo jednoduše vyhledáme v následující tabulce:
 
 

 

Sortiment



Logo Lyžařský areál Zlaté Hory

Logo Sport Central

doprava zdarma

poradna

 

Přihlášení


  
Kontakty
 
+420 739 611 933
+420 725 973 302
   
obchod (na) grsport.cz
 
Provozní doba
Po - Pá   9 - 17 hod